Konkurs na stanowisko Asystenta w Zakładzie Onkologii Translacyjnej
Rektor Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
ogłasza otwarty konkurs na stanowisko
ASYSTENT W ZAKŁADZIE ONKOLOGII TRANSLACYJNEJ
grupa pracowników dydaktycznych
pełny wymiar czasu pracy
zatrudnienie na czas określony od września 2022 roku
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:
- prowadzenie i dokumentowanie zajęć dydaktycznych, głównie o charakterze praktycznym (ćwiczenia, laboratoria, zajęcia praktyczne),
- udział w pracach organizacyjnych na rzecz Uczelni i jednostki,
- podnoszenie kwalifikacji dydaktycznych lub zawodowych, w tym podnoszenie umiejętności posługiwania się j. angielskim oraz ukończenie kursu z zakresu metodologii dydaktyki akademickiej, a także poprzez udokumentowany udział w szkoleniach i konferencjach,
- aktywność publikacyjna i konferencyjna o charakterze dydaktycznym lub popularyzatorskim (w tym artykuły popularno-naukowe, przeglądowe i tym podobne).
OD KANDYDATÓW WYMAGAMY:
- posiadania co najmniej stopnia magistra lub równorzędnego,
- posiadania doświadczenia dydaktycznego, zawodowego lub naukowego.
WYMOGI DOTYCZĄCE STANOWISKA PRACY W JEDNOSTCE ORGANIZACYJNEJ:
- chęć pracy dydaktycznej,
- udokumentowane doświadczenie dydaktyczne bądź odbyte szkolenia dydaktyczne (np. opinie, certyfikaty, dyplomy, publikacje o charakterze dydaktycznym czy popularyzatorskim),
- wiedza z zakresu biologii oraz patologii komórki, zwłaszcza w zakresie rozwoju nowotworów,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1.
OCZEKIWANA CHARAKTERYSTYKA KANDYDATA:
- udokumentowane doświadczenie pracy dydaktycznej na uczelni wyższej lub innej instytucji edukacyjnej lub udokumentowane doświadczenie pracy badawczej lub udokumentowane doświadczenie pracy związanej z perspektywą zatrudnienia.
OFERUJEMY:
- umowę o pracę na czas określony w pełnym wymiarze czasu pracy nauczyciela akademickiego,
- pracę w najlepszej uczelni medycznej w Polsce, posiadającej status uczelni badawczej,
- możliwość rozwoju zawodowego w ramach obejmowanego stanowiska,
- atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych.
PRZEBIEG POSTĘPOWANIA KONKURSOWEGO:
- Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają wymagania art. 113 ustawy Prawo szkolnictwie wyższym i nauce tj.:
- posiadają kwalifikacje określone w ustawie i statucie,
- nie zostały ukarane karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 pkt 7 i 8 wyżej wymienionej ustawy,
- spełniają wymagania, o których mowa w art. 20 ust. 1 pkt 1-3 ustawy,
- oświadczą, że w przypadku zakwalifikowania się do zatrudnienia w wyniku niniejszego konkursu, Gdański Uniwersytet Medyczny będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu ustawy.
- Kandydaci zgłaszający swój udział w konkursie proszeni są o przesyłanie aplikacji (wszystkie wymagane dokumenty) za pomocą przycisku APLIKUJ.
- Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w polskiej wersji językowej.
- Termin nadsyłania aplikacji to 28.02.2022 r. godz. 23.59 - decyduje data wpływu dokumentów odnotowana przez system rekrutacyjny.
- Rozstrzygnięcie konkursu dokonywane jest w oparciu o analizę dokumentacji dostarczonej przez kandydatów.
- Wynik konkursu zostanie opublikowany na stronie internetowej GUMed https://praca.gumed.edu.pl/48945.html.
- Uczelnia zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia konkursu bez podawania przyczyny.
- Ostateczną decyzję o zatrudnieniu rekomendowanego kandydata przez Komisję Konkursową podejmuje Rektor.
WYMAGANE DOKUMENTY:
deklarację przystąpienia do konkursu wraz z oświadczeniami:
- oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 113 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
- oświadczenie, że Gdański Uniwersytet Medyczny będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu ustawy,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przedstawionych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury postępowania konkursowego,
- CV (informacja o dotychczasowych osiągnięciach zawodowych) wraz z listem motywacyjnym (krótką informacją argumentującą podzielanie wizji i celów rozwoju jednostki),
- kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- dyplom poświadczający posiadanie tytułu zawodowego wraz z suplementem
- (jeśli dotyczy) wykaz analizy bibliometrycznej z punktacją IF,
- (jeśli dotyczy) potwierdzenie prawa do wykonywania zawodu oraz zaświadczeń o uzyskanych specjalizacjach,
- kopie świadectw pracy i zaświadczenie o trwającym zatrudnieniu,
- inne dokumenty istotne dla postępowania konkursowego np. referencje (opcjonalnie).
Wzory podstawowych formularzy, które należy wypełnić, zeskanować i załączyć znajdują się TUTAJ.
Obowiązek informacyjny wobec osób ubiegających się o zatrudnienie
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gdański Uniwersytet Medyczny z siedzibą w 80-210 Gdańsk ul. Marii Skłodowskiej-Curie 3a,
2) Inspektorem Ochrony Danych w Gdańskim Uniwersytecie Medycznym jest Magdalena Dłużewska, nr tel. 58-349-10-27, adres email iod@gumed.edu.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, c, ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
4) Pani/Pana dane osobowe nie będą ujawniane innym podmiotom, za wyjątkiem podmiotów upoważnionych przez przepisy prawa,
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji procesu rekrutacji,
6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody,
7) posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
8) podanie danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym w art. 22 1 §1 Kodeksu Pracy, w pozostałym zakresie dobrowolne.