Oferta pracy: Referent Techniczny do Zespołu Obsługi Naukowo-Technicznej MWB

Autor
Data publikacji
2024-04-19

MIEJSCE PRACY:  Międzyuczelniany Wydział Biotechnologii UG i GUMed, Zespół Obsługi Naukowo-Technicznej

STANOWISKO:   Referent Techniczny

WYMIAR ETATU: pełen wymiar czasu pracy (100%)

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie co najmniej średnie techniczne o profilu chemicznym lub pokrewne;
  • Znajomość specyfiki pracy  w laboratorium biochemicznym lub pokrewnym;
  • Umiejętność obsługi podstawowego sprzętu laboratoryjnego;
  • Umiejętność przygotowania roztworów;
  • Znajomość pakietu MS Office;
  • Znajomość języka angielskiego;
  • mile widziana samodzielność i umiejętność organizowania własnej pracy.

PRZEWIDYWANY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Przygotowywanie płynnych i stałych podłoży mikrobiologicznych, jałowienie szkła laboratoryjnego, jałowienie pożywek mikrobiologicznych, jałowienie i przygotowanie próbek szklanych i plastikowych.
  • Mycie szkła laboratoryjnego, mycie plastików laboratoryjnych.
  • Obsługa autoklawu.
  • Układanie tipsów w rakach i jałowienie tipsów.
  • Utrzymanie porządku w częściach wspólnych pomieszczeń (pokoje wirówkowe, wytrząsarki, magazyn szkła i plastików, ciemnia itd.)
  • Zamawianie i prowadzenie ewidencji odczynników chemicznych, podłoży mikrobiologicznych, plastików laboratoryjnych, materiałów zużywalnych itp. na potrzeby zespołów badawczych.
  • Pomoc w przygotowaniu i prowadzeniu dokumentacji BHP oraz dokumentacji przetargowej.
  • Wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora Instytutu Biotechnologii UG.

WYMAGANE  DOKUMENTY:

  • Curriculum  vitae  (z  uwzględnieniem  przebiegu dotychczasowego zatrudnienia),
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i zdobyte kwalifikacje,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 188), tj. z dnia 26.06.2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.)

APLIKACJE NALEŻY SKŁADAĆ:

drogą e-mailową na adres: agnieszka.sankiewicz@ug.edu.pl w terminie do dnia: 06.05.2024roku

 

Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: piątek, 19 Kwiecień, 2024 - 12:35; osoba wprowadzająca: Maria Maja Pega Ostatnia zmiana: piątek, 19 Kwiecień, 2024 - 12:36; osoba wprowadzająca: Maria Maja Pega