Oferta pracy na etacie adiunkta w Pracowni Biofizyki Instytutu Biotechnologii MWB UG i GUMed (etat badawczo-dydaktyczny, 100%, praca na zastępstwo)
DZIEKAN
Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed
ogłasza konkurs na stanowisko badawczo-dydaktyczne ADIUNKTA
w Pracowni Biofizyki MWB UG i GUMed
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają wymogi określone w Ustawie „Prawo o szkolnictwie wyższym” z dnia 20 lipca 2018r. (Dz. U. 2018, poz. 1668, z późn. zm) oraz w Statucie Uniwersytetu Gdańskiego.
TERMIN SKŁADANIA OFERT: 11 marca 2021 roku
WARUNKI ZATRUDNIENIA: 100% etatu, umowa o pracę na zastępstwo
Wymagania
- stopień naukowy doktora nauk biologicznych,
- sprecyzowane zainteresowania badawcze z zakresu biofizyki, metod obliczeniowych i mikrobiologii dotyczące zwłaszcza oddziaływań niekowalencyjnych pomiędzy związkami niskocząsteczkowymi oraz modulacji aktywności substancji biologicznie czynnych: mutagenów, leków przeciwnowotworowych, antybiotyków.
- praktyczna, potwierdzona publikacjami naukowymi znajomość następujących technik badawczych: spektroskopia UV/Vis, mikrokalorymetria, bakteryjne testy mutagenności, obliczenia z wykorzystaniem modeli statystyczno-termodynamicznych, statystyczna analiza danych.
- umiejętność posługiwania się oprogramowaniem Sigma Plot, MathCad, Statistica, MS Office.
- umiejętność pisania publikacji naukowych w języku angielskim i przygotowywania doniesień zjazdowych.
- udokumentowany oryginalny dorobek naukowy w czasopismach recenzowanych.
- doświadczenie w realizacji grantów naukowo-badawczych jako wykonawca lub kierownik.
- czynny udział w życiu naukowym przejawiający się w szczególności w wystąpieniach na konferencjach i sympozjach międzynarodowych i krajowych.
- samodzielność w pracy badawczej, umiejętność pracy w zespole, chęć doskonalenia warsztatu naukowego, gotowość do podróży służbowych w celu nawiązywania współpracy naukowej oraz poznawania i udoskonalania technik badawczych.
- znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie pozwalającym na prowadzenie zajęć dydaktycznych w tych językach.
- obowiązek przygotowania i poprowadzenia w ramach pensum dydaktycznego zajęć w języku obcym.
Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie w Dziekanacie Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed (ul. Antoniego Abrahama 58, 80-307 Gdańsk) następujące dokumenty:
- Podanie o zatrudnienie (skierowane do JM Rektora Uniwersytetu Gdańskiego)
- Kwestionariusz osobowy (dostępny na stronie https://ug.edu.pl/pracownicy/strony_jednostek/dzial_zarzadzania_kadrami )
- Kopię dyplomu uzyskania stopnia doktora nauk biologicznych
- Informację o dorobku naukowym i dydaktycznym
- Adresy osób mogących przesłać rekomendacje
- 3 oświadczenia: a) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji b) o spełnieniu wymogów określonych w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (DZ.U. z 2018 r. poz. 1668) c) iż w przypadku zatrudnienia na Uniwersytecie Gdańskim po przeprowadzonym postępowaniu konkursowym, Uniwersytet Gdański będzie dla kandydata podstawowym miejscem pracy
Aplikacje należy przesłać na adres:
Międzyuczelniany Wydział Biotechnologii UG i GUMed
ul. Antoniego Abrahama 58
80-307 Gdańsk
Nie przyjmujemy ofert zgłaszanych drogą elektroniczną.
Prosimy o umieszczenie klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych przy procesie rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz.Ust. nr 133 poz. 883)".
Skontaktujemy się z wybranymi osobami. Ofert nadesłanych pocztą nie odsyłamy.
Zlecający zastrzegają sobie prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane oferty.
Konkurs może zostać zamknięty bez wyłonienia kandydata.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO, informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański z siedzibą w (80-309) Gdańsku przy ul. Jana Bażyńskiego 8.
2. Administrator danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych (w przyszłości inspektora ochrony danych), z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 31 30 lub adresem e-mail: iod@ug.edu.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na wskazane stanowisko.
4. Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na potrzeby rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego w szczególności z art.118 a ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym oraz art. 221 ustawy - Kodeks Pracy. Przesłanką legalizującą proces przetwarzania danych osobowych podanych dobrowolnie przez kandydata, wychodzących poza zakres danych wskazanych w art. 221 ustawy - Kodeks Pracy będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą.
5. Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych, po podjęciu decyzji o przystąpieniu do procesu rekrutacji jest obowiązkowe w zakresie określonym art. 22 ¹ KP i ustawą prawo o szkolnictwie wyższym oraz warunkuje możliwość ubiegania się o przyjęcie do pracy i ewentualne dalsze zatrudnienie. W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza w/w przepisy prawa – podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w imieniu administratora danych przez upoważnionych pracowników wyłącznie w celach, o których mowa w ust. 3.
7. Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów określonych w ust. 3. W przypadku negatywnego wyniku rekrutacji Pani/Pana dane będą usuwane bezzwłocznie po zakończeniu rekrutacji, chyba że w określonym zakresie wymóg archiwizacji przewidują przepisy prawa – wówczas przez czas określony w tych przepisach.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa. W przypadku złożenia dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora, tj. podmiot będący operatorem usługi pocztowej.
9. Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Pani/Panu:
a. prawo dostępu do treści swoich danych,
b. prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
c. prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych – w przypadkach przewidzianych prawem,
d. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
e. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.