konkurs na stanowisko asystenta (etat dydaktyczno-badawczy) w Zespole Laboratoriów Specjalistycznych

Uwaga! Komunikat archiwalny. Jego treść może być już nieaktualna.
Data publikacji
2019-09-17

Gdańsk, dnia 16 września 2019 roku

Konkurs na stanowisko asystenta

(etat dydaktyczno-badawczy)

Zespole Laboratoriów Specjalistycznych (Laboratorium Spektrometrii Mas)

na Międzyuczelnianym Wydziale Biotechnologii Uniwersytetu Gdańskiego

i Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego

Do konkursu mogą przystąpić osoby spełniające warunki określone w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce z dnia 20 lipca 2018 roku (Dz. U. z 2018 r., poz. 1668) oraz w Statucie Uniwersytetu Gdańskiego, a ponadto spełniają następujące warunki:

  1. Tytuł magistra kierunku studiów o profilu biologicznym, biotechnologicznym, biomedycznym lub pokrewnym.
  2. Doświadczenie w zakresie biochemii białek, proteomiki, spektrometrii mas.
  3. Doświadczenie w pracy laboratoryjnej związanej z przygotowaniem próbek do analiz proteomicznych: chromatografią powinowactwa, chromatografią cieczowa, metodami trawienia proteolitycznego, metodologią FASP, MED.-FASP; doświadczenie w obsłudze spektrometrów mas typu ESI-Q-TOF, MALDI TOF-TOF, QTrap, umiejętności bioinformatycznej analizy danych ilościowych eksperymentów ilościowych typu SWATH-MS.
  4. Biegła obsługa oprogramowania do rejestracji widm masowych i analizy danych MS:

Analyst, PeakView, MarkerView, Protein Pilot, PEAKS Studio, MaxQuant, MultiQuant, Perseus.

  1. Udokumentowany publikacyjnie dorobek naukowy z zakresu spektrometrii mas.
  2. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  3. Umiejętność publicznej prezentacji swoich osiągnięć.
  4. Samodzielność w planowaniu i wykonywaniu doświadczeń, motywacja oraz odpowiedzialność.
  5. Umiejętność do pracy w grupie.

 

Warunki zatrudnienia:

Umowa o pracę 100% etatu naukowo-dydaktycznego asystenta (zatrudnienie w zastępstwie)

Termin składania ofert: do 16 października 2019

Termin rozstrzygnięcia: w terminie trzech miesięcy liczonym od daty ogłoszenia konkursu.

Międzyuczelniany Wydział Biotechnologii UG i GUMed zastrzega sobie prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane oferty oraz do zamknięcia konkursu bez wyłonienia kandydata.

Aplikacja powinna zawierać:

1. podania skierowanego do JM Rektora UG i CV,

2. odpisu dyplomu magisterskiego,

3. wykazu dorobku naukowego,

4. opinii z dotychczasowego miejsca pracy,

5. dokumentów potwierdzających wymagane umiejętności i kwalifikacje zawodowe,

6. zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,

7. oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,

8. oświadczenie, iż w przypadku zatrudnienia na Uniwersytecie Gdańskim po przeprowadzonym postępowaniu konkursowym, Uniwersytet Gdański będzie dla kandydata podstawowym miejscem pracy;

 

 

Opis zadań:

Osoba zatrudniona będzie brała udział w realizacji projektów badawczych realizowanych w Laboratorium Spektrometrii Mas. Do głównych zadań pracownika należeć będzie przygotowanie próbek do analiz proteomicznych, przeprowadzanie ilościowych pomiarów LC-MS/MS metodą SWATH-MS oraz analiza bioinformatyczna i statystyczna otrzymanych danych.

Prosimy o złożenie kompletnych wniosków w Dziekanacie Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Gdańskiego i Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. Abrahama 58, 80-307 Gdańsk, pok. 01

Dodatkowe informacje:

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z prof. dr hab. Michałem Obuchowskim (michal.obuchowski@ug.edu.pl).

 

 

Klauzula zgody

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Gdański moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko asystenta w Pracowni Biologicznej Ochrony Roślin MWB UG i GUMed oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Uniwersytetu Gdańskiego zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku.

Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie oraz że jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

Klauzula informacyjna

Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO, informujemy, iż:

1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański z siedzibą w (80-309) Gdańsku przy ul. Jana Bażyńskiego 8.

2.Administrator danych osobowych powołał administratora bezpieczeństwa informacji (w przyszłości inspektora ochrony danych), z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 24 59 lub adresem email: poin@ug.edu.pl.

3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na wskazane stanowisko.

4. Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na potrzeby rekrutacji jest

art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego w szczególności z art.118 a ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym oraz art. 221 ustawy - Kodeks Pracy. Przesłanką legalizującą proces przetwarzania danych osobowych podanych dobrowolnie przez kandydata, wychodzących poza zakres danych wskazanych w art. 221 ustawy - Kodeks Pracy będzie art. 6 ust. 1 lit. A RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą.

5. Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych, po podjęciu decyzji o przystąpieniu do procesu rekrutacji jest obowiązkowe w zakresie określonym art. 22 ¹ KP i ustawą prawo o szkolnictwie wyższym oraz warunkuje możliwość ubiegania się o przyjęcie do pracy i ewentualne dalsze zatrudnienie. W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza w/w przepisy prawa – podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne.

6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w imieniu administratora danych przez upoważnionych pracowników wyłącznie w celach, o których mowa w ust. 3.

7. Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów określonych w ust. 3. W przypadku negatywnego wyniku rekrutacji Pani/Pana dane będą usuwane bezzwłocznie po zakończeniu rekrutacji, chyba że w określonym zakresie wymóg archiwizacji przewidują przepisy prawa – wówczas przez czas określony w tych przepisach.

8. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa. W przypadku złożenia dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora, tj. podmiot będący operatorem usługi pocztowej.

9. Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Pani/Panu:

a. prawo dostępu do treści swoich danych,

b. prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,

c. prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych – w przypadkach przewidzianych prawem,

d. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,

e. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna

Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.

 

Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: wtorek, 17 Wrzesień, 2019 - 10:02; osoba wprowadzająca: Ewa Brzana Ostatnia zmiana: wtorek, 17 Wrzesień, 2019 - 10:04; osoba wprowadzająca: Ewa Brzana